[ Contest # 4 ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!

ok kawan2.. ni yg terakhir ok.. kali ni nak gambar BERSAMA KAWAN BAIK/BF/GF.. so, kawan2 boleh pilih yg mana2 je korang nak.. fara rasa fara nak pilih gambar bersama boyfriend kot.. kalau fara tak pilih dia, majok pulak dia tu.. takpelah.. next time fara pilih dgn kawan2 pulak.. hehe..

gambar ni kat Taman Rama-Rama.. waktu nak gi sini sampai fara majok2 sebab mula2 dia tak nak pergi.. tapi, last2 dapat jugak.. pujuk mesti kena pandai.. haha..owh ye, gambar ni jugak waktu pertama kali fara pakai tudung keluar date dgn dia.. hehe..

yeah.. dah selesai semua kategori.. harap2 adalah yg menang kan? hehe.. :-)

4 ulasan:

pRiNCe berkata...

thnx tau sebb sudi join sume..:)

FaraLoveChoco berkata...

sama2...:-)

SHEHAN ISMAIL berkata...

Bahagianya.. ;p Mommy punya macam ni pulak.. http://shehanzstudio.blogspot.com/2011/06/contest-3-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html

Jom usha2.. http://idacreativecraft.blogspot.com
leh join GA jugak kt ctu.. ;p

mgkn bleh buang word verification [tgk setting], utk mudahkn org komen.. ;p

FaraLoveChoco berkata...

shehan@ tq mommy..hehe..:-)