[ Contest # 3 ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!

utk yg ketiga ni fara taknak bebel banyak sgt eh.. fara terus bagitahu kategori dia ok.. utk yg ketiga ialah gambar KETIKA MELANCONG.. hm, family fara ni takde lah melancong sampai luar negara.. buat kata ayah, dalam negara pun tak habis melancong nak luar negara pulak.. haha.. konon lah. tapi takpe satu hari nanti i'll be there.. INSYALLAH.. macamanapun, setiap tahun ayah akan bawak kitorang jalan2 makan angin. last year, kitorang gi Cameron Highland. pergh, jalan dia tak hengat.. azab betul fara rasa. siap cakap dgn ayah " Kalau kakak tepuk tangan maksudnya muntah nak keluar".. hehe.. ok.. ni gambar kitorang kat sana..

~alahai, gambar adik lagi sorang takde..~

~ni 3 kuntum bunga dalam family fara.. yg tengah tu mak fara.. hehe~

so, sebagai penutupnya.. fara cuma nak cakap yg fara sayang family fara sangat2!!!!

2 ulasan:

SHEHAN ISMAIL berkata...

Bes kan melancong? ;p Mommy punya macam ni pulak.. http://shehanzstudio.blogspot.com/2011/06/contest-2-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html

Nih.. Jom usha2.. http://idacreativecraft.blogspot.com
leh join GA jugak kt ctu.. ;p

FaraLoveChoco berkata...

shehan@ bestlah jugak.. tapi tak pernah merasa luar negara lagi.. hehe.. gud luck to mommy..:-)