[ Contest # 2 ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!

ni entry utk kategori no 2 pulak.. kalau korang nak tahu contest apa yg fara masuk ni, korang klik SINI eh.. utk kategori no 2 ni adalah gambar SEWAKTU ZAMAN PERSEKOLAHAN.. gambar sekolah memang banyak.. lagi2 sekolah menengah.. sekolah menengah fara yang terakhir ialah SMK IDEAL HEIGHTS.. kat situ banyak sgt kenangan tercipta.. kat situ jugak ramai kawan2 baik fara.. ada jugak yg dah kawen.. ha, tengok gambar fara waktu sekolah ni jgn gelak pulak.. pipi memang tembam tak hengat.. hehe..

dalam gambar ni, fara 4 dari kiri yg duduk atas batu tu.. gemuk kan pipi fara? hehe.. gambar ni waktu tingkatan 5.. sebelum sesi bergambar utk majalah sekolah, kitorang bergambar dulu.. ni lah geng2 budak melayu kelas SAINS 2.. yg baju oren pakai spec tu nama dia Zulaiha depan dia tu Lina.. yg peluk Lina dari belakang tu Izzaty. sebelah kiri dia Fiza.. sebelah kiri Fara pulak farehah. depan farehah tu Sara. ha, dia sorang je yang dah kawen.. yg lain tu on the way.. hehe..
pergh, memang rindu lah time sekolah ni.. :-(

~kitorang memang suka tangkap gambar.. hehe~

try jugak fara cari gambar2 yg candid.. tapi tak banyak ar.. yelah budak sains kan, konon nerd lah sgt.. gambar semua nak duduk teratur jer.. hehe.. :-p

2 ulasan:

ame elms ! berkata...

hey there .

nice pictures yaw . wish you all the best and good luck ! :D

ohh take care and have a great day ahead ya . :)

FaraLoveChoco berkata...

tq ame elms..:-)