Awak Ada 2 Muka Ke?

entry kali ni, saya nak guna kata ganti diri 'aku' sebab tengah marah dan bengang.. actually aku takdelah nak marah sgt, tapi bila org tu bermuka2 yg buat aku sakit hati tu. kau ni kenapa fara? nak marah2 tak tentu pasal? ce cite ha ah... ce cite.. ok2, meh aku cerita sikit.

ada lah seorang hamba ALLAH ni.. jantinanya sama dgn aku, perempuan. dia depan aku pijak semut tak mati seh. bila berdepan, kan main lagi malu2 depan aku. nak cakap dgn aku apatah lagi. aku je yg terhegeh2 nak sembang dgn dia. tapi rupa2nya belakang aku dia buat angkara.. korang nak tahu apa?

senyap2 dia mesej CIK BESAR aku. mcm2 lah dia puji bf aku tu.. dia siap cakap kalau bf aku tu ada masalah, kongsilah dgn dia.. hah?? aku ni apa sampai nak suruh bf aku tu nak share dgn dia kan?? dan dgn muka confius aku hanya boleh cakap ~ok~. bf aku dah gelak2. ni pun dia cerita sendiri kat aku. jujur kan bf aku? aku je tak.. hahahaha.. xdelah. mana aku nak cari org mcm tu lagi. org yg boleh sabar dgn perangai aku yg menggedik ni. :-)

berbalik pada that girl tu, aku malas ar nak bising2. lantak lah. bf aku sendiri tunjuk mesej2 dia tu. bf aku pun cakap, tak ada apa2 lah. selagi tak melampaui batas, bagi aku orait jer. tapi, kalau CIK GEMUK aku tu melayan, mmg kena lah dgn aku. garang ni taw. hehe..

so, pada 'awak'... saya tak nak pun gaduh dgn awak. bagi saya, awak tak matang lagi kot. saya tak marah kalau awak nak cakap2 dgn bf saya. i trust him. tp dgn saya jgn lah nak sombong. padahal awak knl saya dulu sebelum bf saya kan? ok. tu je..

~talam 2 muka mcm ni eh? hehehe.~

2 ulasan:

Cik Aish berkata...

OMG! kalau aish pun aish marah kot!!! sabar jeee laa..takpe..yg penting, warning cik besar tu supaya jgn layan..

FaraLoveChoco berkata...

@ Cik aish
tau xpe..kalau dgn fara dia ok xpelah jugak. ni, berpura2 jer..