"MUMMYLOVERS MENCARI BLOG UTK DIREVIEW"

ha, saya sebenarnya tengah siap2 nak pergi kenduri kawen pihak lelaki cousin saya. tapi sebelum make up ni nak buat segmen ni dulu.. sempat lagi kan? hehe..segmen ni tersangat lah sesuai utk blogger baru macam saya ni. sape2 yg mcm saya ni, nak join....klik banner bawah ni eh kawan2...


dah letak banner tu..nak kena letak gambar sendiri pulak. nak letak gambar mana eh? ok2. xpayah nak membebel fara.. jom tgk gambar saya...

^

^

^

^

^

~ha, ni dia gambar empunya blog yg poyo tak hengat. hahaha~

pas tu mommy ni suruh kita komen pasal blog dia. saya nak komen apa eh? yelah, sendiri punya blog pun tak matang lagi..nak komen senior plak kan? tapi saya suka blog mommy sebab:

1) warna pink...I LIKE!
2) boleh dapat banyak info kecantikan mcm kat SINI dan kat SANA.
3) dapat info tentang hubungan kita persama pasangan. contohnya kat INI dan ITU.

sebenarnya banyak lagi taw selain link2 yang saya buat tu..siyes, banyak petua kat situ..sebab tu saya suka...:-)

Tiada ulasan: