Pisang Itu Penis??

What the??? apa kena dgn tajuk fara hari ni? bukan fara nak buat entry lucah, tapi fara sakit hati dengan pemikiran sesetengah orang ni.. korang tahu PISANG tu apa? korang tahu PENIS tu apa? kalau budak sains memang terang2 tahu lah kan apa benda menatang penis tu? kalau tak tahu, tak payah poyo2 sangat nak duduk kelas sains dan poyo2 korang nak tahu tu apa.. lagi satu jgn nak konon2 malu ok! fara tahu sebab fara pun budak sains waktu sekolah dulu dan bila fara belajar farmasi pun fara belajar gak benda alah tu.. so, tak payah nak pura2 malu dan segan.. hehe..

Sebut pasal pisang, memang fara ni suka makan pisang.. antara salah satu favorite fara.. terutamanya pisang emas.. pisang ni banyak potassium. leh jugak ganti sumber tenaga.. yg paling best boleh rendahkan kolestrol dalam badan kita.. boleh dikatakan setiap hari Jumaat fara makan pisang.. pisang dapat free banyak kan? hehe.. cuma, yang tak bestnya, bila fara kata "FARA SUKA PISANG"..korang tahu tak ada sesetengah orang ni dah pandang fara semacam.. duk tersengih2 pandang fara. fara tak marah, tapi beragak lah.. makanan tu kot.. fara naik rimas jadinya. nak makan jadi serba salah.. tapi, korang jgn ingat lelaki yang selalu fikir macam tu.. perempuan pun lebih kurang.. kadang2 lagi over.. 

Moral of the story, sama2 lah kita hormat makanan tu.. tak payah nak samakan dorang dgn apa2 pun ye.. kalau dah pernah tengok tu, pandai makan pandai simpan.. tak payah luar dalam nak cerita kat orang.. 

p/s: minta maaf pada yang terasa ye..

PISANG = PISANG

PISANG bukan PENIS!!!!!!!!!!!

~ini saya suka~

~tapi, tolong jgn samakan dengan ini~

4 ulasan:

CekbOlat-bOlat berkata...

<< bace smbil tutup mata !

FaraLoveChoco berkata...

cekbolat@ kalau tutup mata, xleh nak baca.. hehe..:-)

Cik Aish berkata...

aauuuuww..hahaha

FaraLoveChoco berkata...

cik aish@ hehe..:-)