Day 7 – A Photo of an Animal I’d Love To Keep As a Pet.

Kalau nak tahu, fara ni jenis penakut kat binatang.. terutamanya kucing.. pergh, kalau nampak kucing memang fara gelisah tak habis. lebih2 lagi kat kedai makan. lepas tu, kucing ni mcm tahu2 je yg fara takut dengan dia. so, tak habis2 dorang nak target fara mintak makanan. fara bukan geli cuma takut je sebab fara ada pengalaman kena cakar dengan kucing ni. pedih tak hengat!!

So, nak kata fara ni tak penyayang langsung.. kejam lah tu kan? bukan fara tak suka binatang2 ni.. cuma fara takut je.. tapi, dalam banyak2 binatang.. fara agak suka kura2.. kura2 yang comel tu.. harap2 fara dapat bela haiwan ni satu hari nanti.. bukan apa, sekarang ni macam tak dapat nak luangkan masa langsung utk ada haiwan peliharaan ni.. ada je aktiviti fara.. buat kata ayah, "kamu ni kakak, berjalan je kerjanya."

3 ulasan:

cik RaRa berkata...

haha. comel comel ^_^

k.h.a.l.i.l.a berkata...

hehee... sweetnye kura2 kecik ni.


farahin, maw mntak tlg boleh? vote sy kat link ni kalau sudi. smpai 14 nov je. huhuu.... TQ

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=275396459166164&set=a.275394759166334.63684.165933393445805&type=1

FaraLoveChoco berkata...

cik rara@ tq..:-)

khalila@ ok.. i will..:-)