Blog Saya Kena Promote Dah!!

Seronoknya blog fara dah kena promote kat blog  CHEGU ZUBIR... kalau korang nak tengok, klik je nama tu.. dalam entry tu, CZ ada cakap maybe fara ni budak medic.. hehe.. fara takdelah sepandai tu kot.. fara cuma budak farmasi jer.. baru setahun lebih pegang jawatan sebagai PENOLONG PEGAWAI FARMASI kat HKL.. 

Harap2, blog fara dah kena promote ni.. ramai2 lah jenguk blog fara ni nanti.. hehehe.. GOMAWOYO!!

2 ulasan:

faizulosman berkata...

tahniah lah sebab blog farah dah kena promote...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/second-day-during-holiday.html

FaraLoveChoco berkata...

tq faizul..:-)