Segmen My Feveret Song Everrrr !!


kalau korang nak join jugak, klik banner cute atas ni..(^__^)

Sebenarnya banyak lagu kesukaan fara yang fara dengar setiap hari... tapi takkan nak tulis semua kan? tak muat pulak entry ni nanti.. tapi, dalam banyak2 lagu fara suka satu lagu ni. 

Tajuk Lagu : Disaat Sendiri
Penyanyi     : Dadali


Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri











2 ulasan:

Aida Ismail berkata...

Jalan2 dari segmen yang sama! ^^
http://aidazia.blogspot.com/2013/06/segmen-my-feveret-song-everrrr-by-miss.html

miss fifi berkata...

Semak Pemenang Segmen My Feveret Song Everrrr kat sini http://sweetmissfifi.blogspot.com/2013/06/pemenang-segmen-my-feveret-song-everrrr.html :)