Review Filem Expandable 2

Dah tengok expandable yang pertama tak? pada yg pernah tengok, mesti excited nak tunggu yang kedua ni. Siyes best sangat.. pada korang yang suka action movie, ni cerita yang harus korang tonton ok.. fara tengok cerita ni pun sebab ada SYLVESTER STALLONE ni.. walaupun hero tua, tetap macho dan mantap.. hehe.. suara dia yang buat fara gugur jantung tu.. hehe.. cik tunang sebelah fara pun bengang jer dengan fara sebab dari awal cerita tu, fara duk puji si sylvester tu.. dah fara puji2 tu, dia sentap lah pulak. ada ke patut dia cakap kat fara macam ni.. " yelah, kita ni gemuk. tak macho mana.." alahai, ada touching di situ.. :-p

Sebelum fara cerita sinopsis cerita ni, korang tengok dulu barisan pelakon dia. ramai sangat yang utamanya..


Tapi, sinopsis cerita ni takda banyak sangat nak bagitahu pun. lebih kurang macam yang pertama. tentang balas dendam jugak bila ahli di kalangan dorang terbunuh.. untuk filem kali ni, dorang nak balas dendam untuk BILL 'THE KID' (Hemsworth).. 

So, jangan lepaskan peluang tengok cerita ni. kalau fara dah kata best tu, memang pasti best. sebab kawan2 fara kata, fara ni bila nilai sesuatu tu agak tinggi jugaklah. hehehe.. kalau fara kata best tu, pergi lah tengok. korang tak rugi beli tiket wayang tu.. SELAMAT MENONTON!!

Tiada ulasan: