Bz mengalahkan PM???


pergh,siyesly mmg aku dh lame giler xupdate blog ni..gi pun aku rasa mcm xde benda nak cerita coz kdg2 ada sesetengah cerita tu,kita xleh nak share sesuka hati kita kan?actually,aku agak bz kebelakangan ni..bkn kebelakangan dh..tp dh mmg dr bln 1 ri tu..sampai kwn aku sound aku.."kau ni fara sibuk memanjang.kalah PM..PM pun masa utk member2"..mcmlah dia tahu jadual PM kita tu kan?tp aku jwb balik..PM tu mmglah ada masa..sebab aku tgk dh jarang 'beliau' masuk TV..asek2 bini dia jer..hehe..

aku bkn sibuk ape..ri tu sibuk buat persiapan utk aku lapor diri masuk keje..asek duk kalut coz takut dpt jauh2..ni aku dh ok lah..dpt HKL..nasiblah dia xhantar aku kat ceruk2 negeri mana2 ntah..if x lg haru..aku plg risau tang loghat dorang tu..mampuih den xphm ape pun t...

so,ALHAMDULLILAH sekarang keje aku so far so good..gaji pun ok lah..xsia2 penat lelah aku belajar selama 3 tahun tu..sekarang ni dptlah aku tolong2 sikit mak ayah aku..walaupun xbyk...aku bersyukur sgt dia atas kurniaan rezeki tuhan pada aku..aku pegang kata2 :

"xkan masuk setitik air pun dlm mulut kita kalau tuhan dh tetapkan tu bkn rezeki kita".

sebab aku sendiri pernah alami..donut dlm mulut aku pun leh jatuh dr dlm mulut..ke aku gelojoh sgt??hehe...tp bg aku tu mksudnye xde rezeki kan?aku bersyukur sgt2 dgn hidup kurniaan tuhan kepada aku..


ni lah tempat kerja aku sekarang...ramai kan?satu hari 3000 tau patient dia:)

2 ulasan:

rafi don cha berkata...

tue la busy sangat....acik pon busy jugak sampaikan tak datang-datang dah umah Fara...nanti bila acik ada masa acik datang erk...sekarang ni rezeki catering tu lebih sikit...jadi kena la dulukan yang itu...btw...kalau dah mcm tue ramai patientnya...mesti penat kan...take care..kim salam kat famili ok...

FaraLoveChoco berkata...

hehe...ok acik..tq for following this blog..
bila2 acik free dtg ajer..pntu umah sntiasa tbuka...:-)