sudah bermula!!!


hm...pe yg bmula ek? ha, mestilah semester break! huh...waktu ni lah aku nak merehatkan otak dan minda yg puas aku guna selama 5 bulan ni.mcm lah aku gunakan sgt ye x? hehe..aku fikir waktu cuti ni aku cuba nak berjimat sikit...tapi, aduhai..time mcm ni lah jugak ade sale nye pun...aku ni dh lah mmg pantang tgk sale ni.mcm allergi je bila tgk tanda menatang ni %.hikhik..so,pe lagi.dgn slambernye tangan aku dok menyerahkan duit kat cashier2 dgn senang hatinye...mau x senang hati..shopping beb.pompuan manerlah yg xsuker shopping kan? tapi, bila dah sampai umah, tgk purse dh semakin menipis..ha,waktu ni lah..pergh, rasa mcm nk pulangkan balik barang2 yg aku beli...wawawa:'(

kdg2 aku fobia gak bila dok shopping dgn my mom...aduyai...dh dua2 kaki shopping.so, sape nk halang ye x?dh suker, ambik...gila kentang..nafsu menebal bila tgk sale ni kot...tapi, korang nk tau x? ah, kalau korang xnak tahu pun kena tahu gak ok..cheh..memaksa ni..hm, kalau aku pegi shopping dgn 'MY BESAR' tue...mesti ader sesi tarik menarik..kdg2 naik segan aku...biasanye adegan ni blaku kalau aku nampak kedai kasut...dgn automatiknye..tgn yg aku pgang td terus tlepas...dh mcm magnet pulak ek? kalau aku xmlampau tahap nafsu aku shopping..dptlah masuk..tp kalau dh melampau tahap tggi gunung everest tu..sah xdapat masuk..bila bab tarik menarik ni mmg aku kalah lah beb..tangan dia besar kot...nk tgk?
ha!!besar kan?aku rasa mcm pgang tgn gergasi...haha..jgn marah yunk.


so, korang ader idea x nak suruh aku buat ape cuti2 nie..bosan ar...kang aku asek dok kluar jer..cian pulak kat mak dok tggal kat umah..so, aku rasa nak buat 1 diploma lah cuti ni..uik, diploma aper 1 bulan ye x? hm, diploma suri rumah tangga...ade ke?haha.ader sape2 nak bagi?hehe..

tapi, aku xsabar ni tunggu 10 june 2010...nak tahu kenapa? aderlah..t aku update ag...:-)

hm,xdpt nk letak gambar lah coz xdpt nk bukak computer adik aku yg ader p/word tue(cheh kedekut)..dia xde kat umah ni..hm, nk gna laptop aku nie..dia dh sengal..xdpat nk detect pulak..hee..degil mcm tuan dia...hahaha...




Tiada ulasan: