4th Year Anniversarry!!

alhamdullilah...10 jun 2010 genap hubungan aku & dia selama 4 tahun..4 tahun tu dh rasa mcm lame..tp,sbnarnye belum cukup utk aku mengenali dia..

cuma..pe yg aku harap..hubungan aku dan dia..kekal utk selamanya..AMINN..

so,sempena aku 4 tahun dgn dia..kitowang gi Putrajaya...aku ni nama je couple dgn org KL..tp,hampeh..jalan gi sana dia tanya aku..nasiblah aku ni...ayah slalu bawak jalan2..so, taulah aku jalan sekitar KL ni..hehe..blagak seh...;-)

hm..xder benda nk tulis sgt..mood pun xbrapa nk ader..so,layan je lah gambar2 ni..itupun if nak tgk..biasa ar..gmbar syok sendiri kan?:-)


p/s: 4 tahun dgn dia..semakin bertambah besar aku tgk dia...org pun dh sibuk kate dia makin gemuk..haha..nasiblah..tp,dia besar pun aku tetap syg...

SI BESAR & SI KECIL.....FOREVER.....

Tiada ulasan: