Menghitung Hari...

time aku menaip entree ni..dh masuk 12 hari kita berpuasa kan??sekejap je masa berlalu...aku sebenarnya tgh menghitung hari ni bukannya aku xsabar nak habiskan bulan Ramadhan yg Mulia ni yg cornfirm2 aku xtau aku dpt lagi rasa ke tdk utk next year...(chewah..rasa mcm baik lah sgt).aku sebenarnye menghitung hari untuk SHOPPING!!yes...shopping!!iaitu masa utk meghabiskan duit ayah.haha...sowi ayah but tq so much!..

alamak ai..nmpak sgt teruk aku nie...shopping je tau..yg aku tahu nk hbiskan duit jer..tp,bila lg kan?bkn selalu..kira ok dh ni aku dh xshopping tiap2 bulan mcm dulu...ni semua CIK RIZAL punya angkara lah.bengang je..ayah pun xkecoh mcm dia..tp,utk kebaikan aku jgk kan?so,xperlu n bengang2 eh cik farahin...senyum sikit...

actually,aku excited kali ni lain sikit dr biasa...coz aku nak buat something yg selama ni xpernah aku buat..aku nk shopping something that i don't ever care before this..tp,tahun ni..aku akan lakukan perubahan tu..I/ALLAH..

dgn niat yg ader dlm hati aku sekarang nie...tiba-tiba aku terjumpa 1 ayat yg aku rasa kena kot dgn situasi aku sekarang..aku jumpa dalam novel baru yg aku pinjam dr kak mia tajuk 'BAJU PENGANTIN MAK ANDAM' by Areila Sahimi..leh tahanlah jalan cerita dia.bahasa yg dia guna pun sempoi..(pergh,siap promote nie..)

ayat die bunyi mcm ni...

'Kalau sudah pasang niat yang baik dalam hati,pasti ALLAH akan memberi jalan..permudahkan cara untuk ke arah itu..'

maka,aku berharap...umur aku yg akan menginjak ke umur 22 tahun hujung bulan december ni nanti,akan membawa 1 perubahan untuk aku..AMINN...

CHAYOK!!

Tiada ulasan: