gara-gara SHAHIR!!

uik...siapa shahir nie??hm,shahir atau nama sebenarnya AHMAD SHAHIR BIN ZAWANI ialah salah seorang peserta AF8...akhirnya..hari nie dia tkeluar jgak:'( selepas dia bawak lagu TIARA nyanyian asal kumpln kriss...

memg aku teramat lah frust..slama nie aku memg xbrapa minat dgn AF nie..aku rasa mcm syok sendiri...AF3 dulu,adalah aku ambik tahu.itupun sbb org asek sbut psl mawi tu..pas2,dh lama gak aku tggalkan AF ni..lbih2 ag AF4.lglah...aduyai..tp,tetibe plak..AF8 nie..aku mcm t'tariklah dgn sorang mamat nie...sebb aku tgk pwtakan dia malu2...ala2 sweet gitu...sgt cute...haha...orgnye mstilah SHAHIR tu..famous dgn trademark 'hoi hoi hoi' dia tu.alahai..
tiap2 minggu mmg aku xlps pluang tgk dia...diari ape lg..aku rasa dia ader keistimewaan dia...

siyesly.aku mmg xprnh obses dgn artis mcm nie..lg2 artis tempatan..alahai xambk tahu pun..tp,gara2 shahir..pdirian aku brubah.kwn2 aku kate aku buang tebiat..yelah,dorang pun xprnah tgk aku mcm gini..ngs woo...bila sarimah umumkan shahir kluar...frust sgt...korang bygkan..aku ni memg kdkut kdt telefon(actually bkn kdkut,jimat...hehe)..tp,tiap mggu aku leh AFUNDI si shahir tue..giler betul kpala aku nie..yg bf aku dh bsing2..yelah,bil telefon dia yg bayar..sowi lah ye
MY BESAR..;-)

yelah..rezeki msg2 kan..tp,shahir dh kluar nie..mcm xder mood nk tgk dh...cedih2...

bf aku ckp...'FARA DH GILER'..ni semua GARA-GARA SHAHIR...

hai cik fara.sejak biler kamu begini nie??sudah2..fokus exam plak.:-)

1 ulasan:

ain berkata...

farah.name die ahmad shahir bin zawawi sayang