ABANG FAIZAL...


hari nie, genap seminggu pemergian abang faizal...hari nie jugak baru aku ader mood nk menaip..kalau x, bila taip je..delete balik...xtau nk mula ayat mcmner..still rasa sedih..rasa mcm xpercaya coz mcm dlm sekelip mata ajer dia pegi.sdgkan seminggu sebelum dia pegi, dia kol n kitorang bersembang mcm biasa..yg lainnye...dia asek nk nasihatkan aku mcm2..
tp,aku xdelah syak ape2...rupa2nya, itu tanda dia nak pegi..aku rasa sedih sangat..aku xsempat nk mtk maaf kat dia...

aku knl die sjak kolej lama ag hinggalah kolej yg skrang...dr INSTITUT PROFESIONAL BAITULMAL...hinggalah KOLEJ SAINS KESIHATAN BERSEKUTU..dan setiap kolej tue..dia jadi senior aku..

dia abang yg baik...dia hormat aku mcmaner aku hormat die..dia slalu nasihatkan aku...
tapi,biasalah.org yg baik...ALLAH syg...so,aku xleh ar sedih2...sepatutnya aku gembira..krn dlm ISLAM pun ader ckp KEMATIAN BUKAN UTK DITANGISI..

moga roh abang sentiasa dirahmati ALLAH...adik akan sentiasa ingat pesan abang..




2 ulasan:

F. Hanim M. berkata...

salam...
fara..
dia xkan pernah mahu fara terlalu bersedih..
dia dh selamat kat sana fara..kita yg tinggal ni harus berusaha utk berada sama tahap dgn dia...
dia pergi dgn cara yg baik kan?
akak pn sedih..tp akak gembira dia pergi dgn tenang, tanpa sesalan...

kalau fara sedih, fara bacakan doa utk dia..dia selalu pesan mcm tu pd akak bila akak sedih ingatkan arwah ayah...

doa & sedekah fara boleh jd teman dia di sana..moga dia sentiasa aman, bahagia..insyaAllah..

Farahin Rozduan berkata...

terima kasih...:-)