Yang Kecil Dah Jadi Besar

ha,apa yg saya nak melalut dlm entry saya kali ni eh?lebih2 lagi bila saya keluarkan tajuk entry yg mcm tu..korang rasa apa?ok2.xpayah nak banyak tanya kan dan xpayah nak teka2.actually saya nak cerita pasal pelakon2 korea yang saya suka..mula2 nak cerita pasal cerita korea yg aku minat.tapi aku nak cerita pasal pelakon dia dulu.kalau korang nak tahu..aku ni mmg 'KIPAS SUSAH MATI' ataupun sebenarnya 'DIE HARD FUN' kat cerita korea..tapi sekarang ni aku dh jarang berpeluang nak tgk cerita2 korea ni.terutamanya bila dh kerja ni..aku xdpt nak luangkan masa langsung.sabtu ahad je kdg2 ada je pun hal nye.pe lagi kalau bukan dating dgn CIK BESAR saya tu.waktu sekolah dulu xpayah nak ckplah kan.mmg gila punya suka..sampai mak bising mak cakap 'dlm exam nanti dia mmg nak tanya semua nama pelakon tu kan kak?'..hehe..windunye zaman sekolah..:-(

saya suka cerita korea ni sebab of course yg pertama pelakon dia kan..tapi yg saya minat tu sebab jalan cerita dia x streotype..xdelah sama je jalan cerita dia mcm cerita melayu..walaupun cerita dia mesti ada kes cinta 3 segi tapi cara penyampaian dia berbeza..yg pasti perempuan je byk layan cerita korea ni..lelaki bolayan je kan?

oklah..disebabkan saya rindu sgt nak tgk muka diorang yg cantik dan hensem2 ni..saya nak tunjuk kat korang gambar2 diorang..yg mana dulu kecik dah jadi besar..siyes..terbaik seh!!jom2 scroll kat bawah ni...


1) MOON GEUN YOUNG
mesti korang ingat dia kan?sape yg tgk cerita AUTUMN IN MY HEART tu mesti ingat dia. saya paling suka babak yg dia nangis bila dpt tahu dia dh bertukar tempat dan abg dia gi pujuk dia. nangis seh waktu tu..:'(

kat atas tu gambar dia waktu kecik..ni gambar dia dah besar..cantik kan?dia ada belakon dlm cerita MARY ME, MARY..

2) CHOI WOO HYUK


ha,yg ni pun sama..dia ni yg jadi abg pada moon geun young dlm cerita yg sama..saya pun suka sangat dia ni.lebih2 ag bila dia dh besar..tapi bila dia dah besar ni..saya xperasan plak dia ada berlakon ke tidak..korang nak tgk gambar besar dia..siyes weh..saya teruja gila bila tgk gambar dia 1st time..


hensem kan?hensemmmmmmmmmmmmmmmmmmm..i like!i like!

3) BAEK SUNG HYUN


korang ingat tak cerita STAIRWAY TO HEAVEN?mesti korang tahu kan?jom2 nak tunjuk gambar dia dh besar..


sangat comel kan?hehehe..

4) PARK SHIN HYE


dia ni pun belakon dlm cerita yg sama..xpayah lah saya nak cerita apa2 kan?jom tgk gambar ni..


cantik kan?

5) SHINBI


budak comel sgt ni..mesti korang ingat dia berlakon dlm cerita WONDERFUL LIFE tu kan?dia bijak betul berlakon dlm cerita tu. waktu cerita ni tayang kat tv,sampai gadoh2 dgn adik dan saya sanggup nyorokkan remote tv semata2 takut adik tukar channel lain. hehe..waktu cerita tu,dia kecik lagi.sekarang dh besar.tp xdelah besar mana.dlm 10 tahun kot.xtaulah plak.ha,ni gambar dia.


bila dh besar ni,dia dh xtembam sgt kan? pipi dia nampak kurus sikit...alah dik,akak xsuka kamu kurus..alamak,mcm faham jer dia bahasa melayu kan?hehehe.

6) TAKIZAWA HIDEAKI


korang ingat x mamat jepun ni..dia berlakon dalam cerita NEWS NO ONNA @ ANCHOR WOMEN..saya mula2 tgk dia berlakon dlm tahun 2001 cerita tu ditayangkan kat TV3.terus jatuh cinta..haha..


ha,hensem kan?eh,korang perasan x?mamat ni kan mamat jepun..entry ni pasal korea. ah peduli lah kan..pelakon jepun yg saya minat..dia ni je pun..xpelah...kira halal jer..hehe..


gambar tu maksudnye saya dh ngantuk..so,cukuplah sampai sini eh..dh nak tido esok kerja.nanti bangun lewat.esok semangat sikit nak pergi kerja..sebab gaji kan?hehe..oklah..t saya membebel dalam entry lain plak.saya nak cerita pasal cerita korea yg saya suka tengok..entry ni nak bagitahu pelakon2 yg dh besar jer..tata...:-)

Tiada ulasan: