"Jom Join Bloglist Cik Aish"

tak payahlah saya nak cite panjang kan?hari pun dh malam ni..saya tulis gak entry ni takut esok dh tutup plak penyertaannye..ngantuk2 pun nak kena buat gak ni..mcm biasa, mmg favourite saya kalau buat blogwalking mesti pergi blog CIK AISH. dr blog dia, saya dapat belajar mcm2. kakak kita ni suka bagi nasihat kat blogger baru mcm saya ni..I LIKE!! kali ni kakak kita ni nak buat bloglist kat blog dia. tu yg nak join... jom2. teruskan scroll ke bawah utk baca entry ni eh..:-)


Pas tu utk penyertaan ni, cik aish suruh lengkapkan slogan ni.

Saya nak join Bloglist Cik Aish kerana.....
Saya yang bernama UMMI NURUL FARAHIN BINTI ROZDUAN adalah seorang blogger baru yang bermula pada 1 JANUARI 2010..mmg tak cukup umur lagi blog saya ni nak dibandingkan blog senior lain mcm cik aish kita..hehe. jadi, saya nak mengambil peluang utk join penyertaan yg cik aish buat tu bukanlah semata-mata nak glamor ke apa. sapelah kita ni kan? hehe.. saya nak join yang plg utamanya sebab nak dapat tunjuk ajar dr bloggist2 senior. kalau cik aish letak blog saya ni kat bloglist dia, org mesti tengok kan? so, dari situ saya mengharapkan tunjuk ajar serta teguran2 yg positif dan membina. kalau nak kritik pun xper. tapi gunalah bahasa yg baik. budi bahasa kan budaya kita. tegur ayat pedas, basah gak laptop saya ni..T_T
jadi, saya harap cik aish akan jadikan blog saya dlm bloglist cik aish. selain itu, leh jugak buat menambah kenalan. manalah tahu dapat jumpa kawan2 lama saya. maklumlah, saya ni banyak pindah2 pas tu banyak sekolah mcm yg saya ceritakan kat SINI. pas tu korang perasan tak yang BLOGGER2 ni sebenarnya sangat bagus..tahu kenapa? sebab kami suka MEMBACA!! betul kan? klau tak, apa faedahnya buat blog kalau takde org baca.. ye ke tidak?

ha, panjang tak jawapan saya? biasalah BM saya kan A1...haha..wek..poyo seh budak fara ni..sowi. tersombong plak. xsengaja lah kawan2. hehehe..bukan apa, dah lama tak buat karangan. siyes RINDU! sekarang ni saya asyik menulis :
' 2 BIJI 3 KALI ' (contoh). so, agak kerinduan jugak nak menulis tapi dah dapat lepas kat blog saya ni dah kira orite lah kan? :-)

Tiada ulasan: