Aku Jumpa Ghostface Dan Popeye..

korang percaya ke dgn tajuk entry aku kali ni?mestilah tak kan?korang kan pandai..siyes xbodek.muka siyes ni puji korang.hehe.so,disebabkan sejak 2 minggu ni aku selalu sakit..(antibodi lemah sebab tu selalu sakit.ke aku byk dosa?T_T)baru hari ni aku berpeluang keluar.dgn siapa lagi kan kalau bukan dgn CIK BESAR saya.kitorang xdelah gi mana pun.kitorang gi WANGSA WALK.sesuai lah utk aku yg xminat tempat crowded.

aktiviti mcm biasa,aktiviti kegemaran kitorang mestilah tgk wayang.tu kira aktiviti ke?ah,xkisahlah kan..hari ni aku tengok cerita SCRE4M...mula2 nak tgk gak cite senjakala tp xjadi sebab dia punya tayangan pukul 5.30pm.pukul berapa nak balik mcm tu kan?mahu kena hambat dgn ayah den nanti.pas tu cik abg aku kena REJECT buat menantu.naya jer..hehehe.

kalau korang xpernah missed cerita2 scream ni dulu,mesti korang faham jalan cerita dia iaitu pembunuhnya mempunyai obsesi yg melampau terhadap mangsa.filem scream yg lama2 tu aku download jer.kecik lagi,mana nak tgk wayang dulu kan??TOPENG PUTIH tu watak yg wajib ada..by the way,kat mana nak beli topeng mcm tu eh.mcm menarik plak aku rasa.cheh,mcm berani je kan?padahal penakut tahap gaban aku ni.meh aku cerita sikit2 pasal filem ni.cerita semua skali xbest plak kalau korang nak pergi tengok.x surprise lah nanti..


filem ni masih berkisarkan kisah yg terjadi di Woodsburrow suatu waktu dulu.cerita ni bermula apabila mangsanya yg terselamat Sidney (Neve Campbell) dalam kejadian pembunuhan yg korbankan semua rakan baiknya pulang ke Woodsburrow tu sebab nak promote buku dia yg mengisahkan bagaimana dia cuba keluar drpd ketakutan yg menghantuinya. sejak kehadiran dia, tempat tu dah xaman..pembunuh tu muncul dan bunuh sorang demi sorang org yg terdekat dgn Sidney.korang mesti akan tertanya2 siapa pembunuh tu sebenarnya dan dia sebenarnya tettt.......

korang kena gi tgk sendiri.lepas tu korang jugak akan tahu kenapa pembunuh tu buat semua ni dgn alasan yg langsung xrelevan bagi aku.tp yg best cerita ni xde adegan yg ehem2 tu.selalu cerita omputeh kalau xde benda tu xsah.so,xdelah aku segan sgt duduk sebelah cik abg aku tu hari ni.hehe.tp dlm cerita ni aku suka watak kirby (Hayden Panettiere).she's so cute.i like her hairstyle in this movie..tp kalau buat kat aku mcm xsesuai je...:-(

She's Hayden!!I like!

POPEYE tu plak sebenarnya restaurant fast food ala2 KFC & McD jugak.so, aku saje2 je nak cuba..nampak mcm sedap kan..ayam dia boleh lah tahan but i think KFC is much better..shrimp dia plak, aku rasa aku masak lg sedap kot..hahaha.perasan seh!tiramisu dia...siyes!xsedap langsung..yg sedap aku rasa french fries n mashed potato dia jer..ni je kot sekali aku makan popeye ni.xkena lah dgn selera aku..tapi,xtaulah kalau korang kata sedap.lidah masing2 kan?:-)

~Our lunch~

~Kesengalan melanda~

so,ni je yg aku mampu membebel buat masa ni.xde yg best pun.ni entry syok sendiri.sowi ye sebab bg korang bosan...kat bawah ni jom layan gambar syok sendiri.thee..:-)

~Baru sampai~

~jom lawan..ade bran??~

inilah K.A.M.I


Tiada ulasan: