Segmen Kalau Boyfriend Saya Seorang Blogger

ha,mari adik..mari kakak..mari makcik..mari pakcik..nak mari sape lagi eh?ha,bukan nak mari apa..cuma nak ajak korang semua join segmen "KALAU BOYFRIEND SAYA SEORANG BLOGGER".so,apa pendapat korang?aku dpt tau segmen ni dari http://getmedean.blogspot.com..aku suke baca blog dia..mcm2 contest dia buat.tp,aku xpernah lah masuk.aku ni xconfident n 'penyegan' sikit..haha..penyeganlah sgt..what the hack lah kan..psl entry ni,CIK AISH ni nak korang bg jawapan tntng statement dlm banner kat bwh ni..kalau boleh,dia nak jwpn yg gila2..aku nak try bg jwpn aku..tp,xdelah gila sgt kot..saje2 nak share kan?



kalau boyfriend aku seorang blogger...walaupun cik abg aku 'MOHD RIZAL' tu xder blog..dia kata xminat lah.buang masa lah..siap kutuk2 aku ada blog ni.dia kata poyo.padahal..bknnye aku xtau dia akan tgk blog aku..xnak mengaku konon..tp,kalau dia ada blog...hm,apa aku nak buat eh?

first
aku akn jd stalker yg kejam..ari2 aku jelajah dia pnya blog tu.nk tgk comment2 dia..aku akn bals comment mana2 gurl yg agak 'kegedikan' tu..itupun kalau ada yg comment blog dia tu..hehe..

second
aku akan mintak password blog dia..kalau dia xnak bagi..aku akan wat mogok kat dia.xmahu keluar dgn dia.padahalkan dia yg amek aku tiap2 ari balik keje..nak mogok konon..ah..aku xkira!nak jugak password dia..

third
dia wajib story psl aku dlm blog dia..xkira lah..xkisahlah nanti org ckp tu blog aku ke blog dia..pas tu aku nak dia ltk gmbar aku bsr2..

fourth
tiap kali dia nak wat entry baru..dia wajib bg 'laporan' kat aku..pas dia post entry tu dia kena bgtahu aku gak spaya aku leh jd org ptma yg comment...pergh!!owh jahatnya aku...jahatnya aku.(sambil nyanyi lagu jahat stacy versi sendiri...kakakaka)

fifth
pe yg aku ckp kat atas tu nampak kejam kan?brani lah aku ckp mcm tu sebab dia xder blog..cuba dia ada..belum tentu aku mampu wat mcm tu..dh nama syg kan?kalau aku buat mcm tu..INSYALLAH..kalau nak gaduh hari2 tu kebarangkaliannya mmg lah tinggi..tapi mcmana pun..kita xperlu lah nak stalker 24 jam kat boyfriend kita tu..TRUST IS MORE IMPORTANT IN A RELATIONSHIP..lelaki suka kalau kita percayakan dia..jgn lah korang asek nak tahu segala bnda..percayalah..lelaki akan lebih syg korang kalau korang xkecoh2 nak tanya:

'buat apa tu?'

'dgn sape tu?'

lebih2 ag kalau korang tanya dorang tiap setengah jam...siyes!!annoying giler...so,percayalah kat psgn masing2.tu yg lebih penting...

inilah chenta hatiku...muka dia mcm garang sikit kan?sebab tu aku kata aku berani ckp je pe yg kat ats tu..nak buat tu,kena fikir dulu lah kot...hehe..I LOVE U MOHD RIZAL..so,xpayahlah nak ada blog2 ye...xmo xmo xmo..hehe...

so,korang punya tindakan mcmana plak..jomlah kita share sama2 kat blog cik aish ye..:-)

5 ulasan:

Unknown berkata...

adoi meleleh air mata..gelak..kelaka gile!!! best best

Mr.Superman berkata...

gile queen control..haha.nsb baik gf abg x bt cm tu.klu x mahu bengkak otak.hahaha..btw,abg follow farahin. :)

leeza berkata...

drop komen sini..
muka bf u grg lah..
hee:D

♥sophie♥ berkata...

hahaha,, kelakar lahh

singgah dr blog cik aish !

FaraLoveChoco berkata...

@Cik Aish
hehe..xdelah lawak pun..tp kejam kan?:-)

@Abg stalker
hehe..tq follow..:-)

@leeza
muka garang tp dia manja lg dr fara..hehe

@Sophie
tq sophie...:-)