KEADILAN!!!


sejak 2,3 menjak nie..aku ader masalah dgn my bf..tp, xtau lah sbnarnye masalah tue dtg dari aku atau dari die...yg pasti, ader je aku xpuas ati dgn die..antaranye:
  • org lain ader member gak..tp,tiap2 malam die jd burung hantu..blk pkul 2,3 pagi..esoknye,matahari dh tegak atas kpala baru nk bangun...so,ape2 hal aku nk mtk tolong die mmg lah teramat susah...
  • bila kwn2 dia ajak g maner2, elok jer die pegi...tp bila aku?? hee...geram2!!
nie, die ckp jumaat ni die nak g konvoi PD beramai2..memg every year geng2 die wat konvoi tue..aku pun bkn ksh sgt kalau dia nak pegi..KAWAN TETAP KAWAN..tp,die xadil...bila aku nk g keluar..dia xbagi kalau dia xder..die ingat aku nie budak kecik ker??alasan yg die bagi..bahaya lah...itulah...inilah..mak ayah aku plak slalu sgt back up die kalau aku bgadoh dgn die..hai,sbar je lah..

so, ptg td aku berdebat ar dgn bf kesayangan aku tue..aku luahkan aper yg aku xpuas hati..aku ckp dgn die..bkn aku xsker kwn2 die..tp, adil lah sikit..ni tdk..now,kitorang dah bdamai..dia pun mtk maaf kat aku..harap2 pas settle ketensenan die tue, (actually dia ngah tension with something) semuanya akan kembali pulih mcm dulu..

ape2 pun, LOVE HIM....mungkin nie dugaan utk kami..:-)





Tiada ulasan: